23 de febrer 2017

Un tomb per l'Anoia i el Bages

Tenia una petita ruta per l'Anoia i el Bages amb una colla de geocatxes marcats, com avui teníem temps hem aprofitat per anar a veure si els trobem.
Sortim d'Òdena cap a Can Sabater per pujar al parc eòlic de la serra de Rubió.
Parada a fer unes fotos i cap al refugi de Mas del Tronc a fer una visita.
Seguim cap a la Mare de Déu del Grauet per Sant Martí de Massana i d'aquí fem cap a l'ermita de Sant Valentí.
El dia està molt tapat, no plou i no fa gaire fred.
Tenim a tocar el castell de Castellar però com no sabem massa bé com si puja i a més anem sols ho deixem per un altre dia.
Cap a l'alzina centenària de Can Querol on fem parada a buscar un geocatxe que hi ha amagat a la zona.
Seguim fins a Cal Cucala a buscar un altre geocatxe i de pas fer parada a dinar que ja son mes de les dues i ja hi ha gana.
Cap a l'observatori de Castelltallat per la pista que voreja el torrent de Fonollosa, pista que no fa gaire estava molt trencada i tapada, ara està en molt bones condicions, planera i molt ample.
Tot apropant-nos a la Creu Escapçada a buscar un altre geocatxe tenim la sort de veure un cabirol creuant el camí, també moltes, moltíssimes processionàries i uns rapinyaires volant per sobre el cap.
Cap a Cal Prat Barrina per baixar fins al castell de Boixadors al que no podem accedir doncs hi ha una cadena.
Seguim fins a Calaf on donem la sortida per acabada.
Una ruta d'uns 80 km. per una zona poc coneguda i amb quatre geocatxes a la motxilla.