21 de febrer 2015

La Muntanya dels Rocs

A estat així, pim-pam, en un no res ens hem trobat a la zona del Moli d'en Guineu a Sant Sadurní per fer la ruta.
Cap al Castell de Subirats per una pista amb uns quants rocs, de fet, bastants rocs fins a trobar l'asfalt.
Anem pujant cap a la Serra del Pi del Moio, sembla que hi han arrenguerat el camí i ja no està tan trencat com l'ultima vegada.
Seguim de cara amunt fins al Maset del Perellada i el Montcau on fem parada a veure les vistes  espectaculars de Montserrat.
La gana apreta i toca baixar cap a Gelida, tornem a trobar rocs en una baixada impressionant, més dret i més llarg que la V de Timoneda.
Per la C-243b anem tirant direcció a Gelida, volem fer parada a esmorzar al bar de l'àrea de pícnic, però està tancat, al final fem cap al de la benzinera de la rotonda.
La ruta ens marca cap a la font Freda però com he sentit comentaris que està tancat el pas de vehicles agafem direcció al Castell.
Cap a Can Oller per pujar tot seguit al Puig d'Agulles, fa fred i vent, tot i això no deixem de gaudir de les vistes espectaculars d'aquest indret.
Baixem cap a l'Ordal per pujar fins al pi de les Quatre Soques per una pista, com ja és habitual a la zona, plena de rocs.
Ja quasi estem al final de la ruta, avall cap al pla de les Mentides i Sant Pau d'Ordal on donem la ruta per acabada.
Una molt bona ruteta per fer en un dia assolellat i clar, les vistes són d'agrair.