25 de febrer 2015

Del Bages al Berguedà II

Hem quedat al restaurant Cardener per, tot esmorzant decidir com ho farem ja l'altre dia vàrem deixar la ruta a mitges.
Decidim seguir per carretera fins a Sant Lleïr, punt on vàrem deixar la ruta l'últim cop.
Anem pujant cap al Mirador dels Presidents, havia sentit que aquest tram l'avien asfaltat, no és cert, està tan divertit com sempre.
Cap al pont de Llinars per anar pujant fins a la pista asfaltada de Sisquer on seguim direcció el Bancell.
Poc abans del Bancell deixem l'asfalt per fer drecera cap a Valls i tot seguit direcció a la Corriu.
Pensàvem que per aquesta zona trobaríem una mica de neu, com han passat molts dies l'únic que trobem és alguna raconada glaçada.
Seguim cap a les Terreres, impressionant el forat que hi ha, és fà necessari parar a fer unes fotos tot i el vent gelat que fa.
La pujada fins al Coll és divertida, els rocs són grans, molt grans, i com a més està una mica humit, cal posar tots els ferros.
Ja som a La Pedra, ja hem après perquè el nom del poble, La Pedra.
Com ja és hora ens arribem fins a Sant Llorenç a fer un mos, una mica de botifarra, cansalada i llom va bé per llevar la gana.
Aquesta volta com anem a horari oficial i ens sobre una mica de temps ens arribem a fer la baixadeta del Coll de Jou.
Divertida la baixada, va força bé per posar el dinar a lloc.
Fins a Sant Serní i Sant Llorenç on donem la ruta per acabada, volia ser la ruta de la Neu i al final a estat la ruta dels rocs.