14 de setembre 2008

Matinal per l'Anoia (La Ruta)

Aquest matí com estàvem avorrits hem anat a fer un tomb per l'Anoia, una mica tard, ja que jo m'he adormit, ens hem trobat una colla a prop de casa.
No sé com ho faig però sempre m'ajunto amb cotxes immensos, aquest cop amb un grup de Grs d'aquests preparats, els més petits un Toy i jo amb el Jimny que semblava un nen de pàrvuls.
Tot xino.xano anem tirant cap al lloc d'esmorzar quan ja surt el primer entrebanc, després de vuit anys tinc el primer pinxaso amb una roda, sort que estem a prop d'una benzinera i a peu pla és fàcil canviar-la.
Vinga, a veure si esmorzem que ja és prou tard, doncs un altre entrebanc.
Han passat una màquina pel camí i el Jimny es queda amb la panxa tocant a terra, una eslingada sense cap problema i a tornar-hi.
Ara si, ja estem al restaurant i la bona teca no ens la treu ningú.
Ja de tornada cap a casa a fer una mica el valent i menjar una mica de pols, bé, molta pols.
Ha estat una bona sortideta d'uns 50 quilòmetres, bons companys i bon esmorzar, a veure si ho fem més sovint.

Etiquetes de comentaris: ,