20 de juliol 2008

Petita trobada Toyota Runner

Aquest matí he anat a una petita trobada d'amics del Forum del Toyota Runner, tot i que jo vaig amb un Suzuki Jimny.
El lloc de trobada ha estat a prop de Collbató més o menys a les 8:30 del matí, quand he arribat només hi habia dos Runners per lo que he aparcat una mica separat per no fer nossa.
Al final ja erem uns 10 cotxes, tots grans, molt grans, el Jimny feia el ridicul entre aquell ventall de 4x4s grans i alguns preparats i tunnegats.
Tal com toca ja que no coneixia a ningú em fet les presentacions i quand tots estavem a punt hem anat a esmorzar.
Bé, prou bé l'esmorzar tot i que jo menjo com un pardalet, embutits, patates, monguetes, butifarres, etc.
D'aquí ja ens diriguim cap a un circuit privat a la zona de Can Martí, un cop alla el organitzador ens convida a fer el circuit, hi ha de tot, camins, trialeres, etc.
Ell comença el tomb a veure qui segueig, sembla que ningú, pues cap alla amb el Jimny, com no se cap a on a tirat el guia enfilo la primera baixada que trobo, sembla que es més dreta del que hem pensaba i hem quedo trabat de panxa a terra, tots els que estaben mirant s'apunten a apretar, "ep", no aprete.ho que no sortiré, aixeque.ho una mica el cul del Jimny que pesa poc i ja n.hi haurà prou, dit i fet.
Darrera meu segueixen dos Runners tot fent les trialeres, tots els altres s'han quedat a mira i fer fotografies.
Ja son més de les dotze i tinc que tornar cap a casa, no podré fer tot el circuit peró tan se val ja que la meva intenció era fer fotografies d'aquestes màquines tan grans i preparades i no pot ser perqué no segueixen la ruta.
Ha estat bé, he conegut bona gent i hem fet un bon esmorzar.

Etiquetes de comentaris: ,