30 de desembre 2007

De l'Anoia al Bages (La Ruta)

Ja per acabar l'any hem fet una petita matinal de Masquefa fins a Rajadell.
Sobre les nou ens trobem al Casal per esmorzar una mica i són més de les deu quan comencem la ruta.
Sortim direcció als Hostalets i Pierola per seguir per la riera fins a Can Pujol.
Seguim cap a les Roques Blanques per baixar sota el pont de l'autovia, a veure com està el camí i fer una mica de trialera.
La cosa no surt gaire bé i el Mitsu es queda mirant als núvols! Cap problema, porta winch i en un tres i no res el treurem.
Vet aquí que tirant del cable ens queda a les mans, el cargol que l'aguanta està trencat. Al final, amb l'ajuda de l'altre Mitsu surt de l'entrebanc a correleres.
Seguim cap a Sant Pau per fer un tram desconegut que ens porta a la carretera i fins a Sant Salvador de Guardiola.
De Sant Salvador, i ja per pista, anem cap a la muntanya dels Set-Rengs per agafar el cami que porta cap a Rajadell.Ja prop de Rajadell els dos Mitsus fan drecera, jo segueixo per asfalt fins al poble.
Al cap de poc ja arriben els altres a peu, sembla que hi ha una tanca i no poden passar.
Han deixat els cotxes a l'altre cantó i cap al restaurant a peu.
Fem un vermutet i cap a dinar. Després tertúlia i ja de nit cap a caseta.
És una ruteta curta d'uns 50 quilómetres, prou entretinguda per una matinal.