11 de març 2007

Curset GPS (La Ruta)

Avui em fet la sortida del Gps, erem 4 cotxes tots amb Gps, llastima d'un company del Ferran que portaba un model de Gps per el que encara no tinc el "Driver" per carregar-li el Track.
Després de carregar el Track als Gps em començat la ruta en direcció a Sant Joan Zamora per arribar a Gelida i pujar cap a les Serres d'Ordal.
La pista està molt trencada i plena de rocs fins qüasi a Sant Pau d'Ordal a on em parat a esmorzar.
Després de remenar una mica amb els Gps i mirar de possar la linea de Track una mica mes gruixuda a fi de poguer-ho veure clar, em seguit direcció a la Granada, el Plà del Penedès i Sant Pere de Riudebitlles.
D'aquí i pasant el riu Anoia cap a Sant Jaume Sesoliveres i cap a casa.
En total han estat uns 70 quilómetres per les comarques de l'Anoia i el Alt Penedès.
Ens cal practicar més, tot i aixó avui ja en sabem quelcom més.

Etiquetes de comentaris: , ,