03 de desembre 2006

Un tomb en Quad III (La ruta)

Dissabte dia 2
Com qüasi sempre em sortit tard, sobre dos quarts de nou.
Em agafat direcció a l’Andorrà per tres llocs diferents, uns han seguit la ruta clasica, d’altres la més rapida, jo he intentat seguir la ruta marcada, ruta que només he pogut seguir fins a Castelloli, he trobat una cadena i m’ha calgut seguir per carretera.
Un cop tots a l’Andorrá em fet un bon esmorsar i em seguit direcció cap a Sant Martí de Maçana per la Serra de Rubió, d’aquí em pujat cap el Semís després de perdrens un parell de cops. El camí que tenien marcat ja no hi es i ens a calgut buscar una alternativa.
Anem força tard per el dinar per lo que a prop de la Colonia Valls agafen carretera fins a Cardona on ja ens esperen al restaurant.
Un bon dinar, repostage de gasolina i seguim la ruta cap a Valldeperas, Navel, Cal Cabra, Torrabella i Montmajor.
Seguim cap a Montclar i Sant Quintín de Montclar, aquí ja es começa a fer fosc i passem ja a fer una nocturna fins Aviá i Berga, son les set quand arrivem al Hotel, una hora més tard del previst.
Una bona dutxa una cervesseta mirant el Barça, a sopar i dormir.

Diumenge dia 3
Després d’esmorzar una mica i ja sobre les deu del matí agafem direcció cap a Avià per començar la ruta, de moment passem per el mateix lloc que el dissabte fins a el Corral de Canudes a on ens desviem cap a Canudes.
Seguim cap a Sant Joan de Montdarm, Viver i Serrateix per arribar a Súria. Aquí ens refresquem una mica i després de posar gasolina enfilem cap el Molí d’en Boixeda, Can Servitge i Castellfollit del Boix i Sant Pau de la Guardia a on parem a dinar. Semblava que anàvem tard però la ruta a estat ràpida i a dos quarts de tres ja estàvem al restaurant.
Després d’un bon dinar ja fem el tram final fins a Masquefa per els boscos de Can Martí.
Son sobre les cinc quant arribem a casa, han estat uns 270 quilometres força divertits.

Etiquetes de comentaris: , , ,