24 de desembre 2006

Sortida a la neu (La Ruta)

Al final la sortida no a estat amb neu i tampoc em pogut acabar.la.
Sobre les 8 del matí ens hem dirigit cap a Bellver de cerdanya per agafar la carretera que porta cap a Ordén a on em agafat ja pista direcció a Talltendre.
De neu tot hi que estem a més de 2000 metres d'alçada, res de res, una mica al cim del Puigmal, a la Serralada del Cadí i prou. Aixó si, una bona glaçada si que l'hem trobat.
De Talltendre seguim cap a la Bastida per baixar fins a prop d'Ardovòl i agafar la pista cap a Coborriu de la Llosa i Viliella.
El dia es força clar i la vista dels cims del Cadí es espectacular, la vegetació es la corresponent a la zona, prats i petits boscos.
Ens sorpren la qüantitat de pins amb infinitat de bosses de la processinaria del pi, qüasi sembla que els pins tinguin flors.
Passat Can Frare seguim la carretera cap el refugi de Cap de Rec amb l'intençió d'arribar fins els llacs de la Pera i Andorra.
Pujant tenim la sort de veure dos Isards a tocar qüasi de la carretera que al veurens marxen correns.
La sorpresa a estat al arribar al refugi i veure que la pista que porta als Llacs està tancada tot i que no hi ha gota de neu.
Mitja volta i ja per carretera fins a Martinet i donar la ruta per acabada.
Caldrá buscar un altre moment per acabar.la.
En total han estat uns 35 quilómetres més per la Cerdanya.