19 de novembre 2006

Matinal per l'Anoia

Avui em sortit el Joan, l'Isi, el Juan Pedro i jo a fer un tomb per la zona de Can Aguilera, una petita matinal a fer quatre bots i un bon esmorsar.
Tot i ser a costat de casa feia ja temps que no passaba per aquesta zona, a estat força divertit, em fet camis que ja no recordaba i un parell de trialeres.
En una d'elles el tema a estat força "pelut", els regerots son impresionants i el terra està molt humit, tot i aixó em aconseguit pasar.
Em sortit sobre les 8 del matí per arribar a quarts de deu a San Pau per esmorsar.
Unes costelles de xai, botifarra, cansalada, acompanyades de mongetes i patates, tot regat amb una mica de vi del pais.
Després i ja de tornada cap a casa una mica de "rutilla", una trialera i "cada oveja con su pareja".
En total uns 50 quilómetres força divertits.

Etiquetes de comentaris: ,