31 de juliol 2006

Un tomb per la Cerdanya II

Aprofitant que aquest fi de setmana em estat a Puigcerdà em fet una mica de ruta per la Cerdanya.
El primer tram l’hem agafat a la carretera que va de l’estació d’esquí de la Molina a Castellar de n’Hug.
A la Collada del Pedró em seguit una pista en direcció al Cap de les Costes de l’Huguet i d’aquí fins a dalt al Puigllançada a 2400 metres d’altitud. Ja baixant em seguit per el Torrent Negre fins el llac de la Molina i ja fins a l’estació d’esquí.
El dia ha estat molt clar per lo que no cal dir que la vista de la Cerdanya es fantàstica.
El segon tram ja a la tarda em fet una mica de la ruta dels Càtars.
A Ger em seguit la carretera fins a Meranges, d’aquí cap el refugi de Malniu a on em fet una caminadeta. La tornada l’hem fet seguint la pista cap al refugi de la Feixa i l’estació d’esquí nòrdic de Guils. Poc avanç d’arribar a Guils de Cerdanya em seguit una pista a l’esquerra fins a la Tor de Querol i d’aquí a Puigcerdà.

Etiquetes de comentaris: ,