15 d’abril 2006

Ruta del Entrecot Bis

Per fi em pogut acabar la ruta del Entrecot, aquest cop em estat 6 cotxes. Em sortit de Masquefa amb una mica de retard per culpa d’un dormilega direcció cap a Olesa de Montserrat per agafar la pista cap a la Puda a on s’ha afegit l’Helios per fer un tram de la ruta amb nosaltres. D’aquí i per el coll de les Bruixes, a on es veu una esplèndida vista del monestir de Montserrat, em seguit fins a Can Xoles a on em parat a esmorzar. Botifarres, pernil, truita, una mica de vi o CocaCola i un cafeto.
El dia es presentava emboirat i amb ganes de ploure.
Desprès d’un bon esmorzar i d’una mica de tertúlia em seguit direcció a El Planet i Rellinars per agafar la pista que porta cap al Coll de Gipó i Santa Creu de Palou. El Camí es molt revirat i amb moltes pedres per lo que calia anar amb conte.
Baixant ja cap el torrent del Flequer el sol a començat a fer senyals de vida per lo que poc abans d’arribar a Rocafort em parat a visitar unes sitges a costat de la riera i a estirar una mica les cames.
Agafem una mica de carretera fins a Rocafort per agafar direcció a Navarcles, als pocs quilometres seguim la pista que porta a Talamanca per el Solell de Pruners, el bosc esta tot cremat, dona tristor veure com a acabat per un descuit. Passem per el costat de la Vila i al cap de poc arribem a Talamanca.
Cap al restaurant que la gana ja apreta, un bon dinar i a fer una visita per el poble. La seva part antiga es força maca i la tranquil·litat es respira en tots els racons.Ja es fa tard i es hora de tornar cap a casa, direcció a Masquefa i demà serà un altre dia.

Etiquetes de comentaris: , , ,