28 de desembre 2005

Tram Rocafort-Talamanca

Aquest mati em anat el Joan i jo a comprovar un tram entre Rocafort i Talamanca, abans de començar em fet
parada al Pont de Vilomara a esmorzar i tot seguit carretera direcció a Rocafort.
Poc abans d’arribar em seguit una pista a la dreta que podia portar.nos a Rocafort però una cadena ens a impedit el pas i ens a calgut tornar a la carretera.
Ja al poble em seguit la pista cap al Solell de Pruners fins a Talamanca. La glaçada era impressionant com la vista del bosc cremat i la quantitat de cabanes de construcció de “pedra seca” en un bon estat remarcable, el terreny està molt erosionat per la falta de vegetació amb forces pedres al camí.
Es un tram de 14 quilometres sense gaire complicació per sobre el Torrent del Güell.

Etiquetes de comentaris: ,