12 de desembre 2005

Nocturna per l'Anoia

Ruta realitzada el 15 de Gener del 2005

Aquest cop em sortit bastant puntuals, dels 27 cotxes, l’últim a sortit sobre les 6 de la tarda.
Alguns participants han tingut que tornar al punt de sortida un parell de cops ja que no els “quadrava” la primera vinyeta del Roadbook.
Del punt de sortida em seguit direcció a les “Moreres” i cap Els Hostalets de Pierola i d’aquí cap a Can Mata de la Garriga, un tram sense massa complicacions tret d’un petit tram de riera amb dues pedres impressionants que mes d’un els hi ha fet una carícia amb els baixos del cotxe.
Seguint la carretera em arribat a Pierola per enfilar la riera fins a Can Pujol i pujar per els boscos de Can Martí.
Ja sortint de l’urbanitzacio em seguit direcció al Bruc passant per la masia de Can Canyelles fins a arribar a sota els ponts de l’autovia.
Fins aquí a estat prou fàcil i divertit, a partir d’aquí ja s’ha complicat la cosa (almenys per mi), es una zona amb infinitat de camins i els metres no coincidien gaire; tot i que l’organització havia comentat que no i havia cap trialera jo n’he fet dues i totes dues de pujada i baixada, al final però he trobat el camí adequat.
Del Coll del Bruc em anat tirant per pista bastant bona fins a Cal Jaume Brugens, aquí trobar el camí adequat era un xic complicat i com de nit “todos los gatos son pardos” en lloc d’agafar el camí he tirat pel dret pensant que era el camí bo i he quedat penjat amb una roda al aire, sort que el Jimny es lleuger i amb un parell de cops de gas a sortit tot solet.
Ja seguint el Roadbook em arribat a La Pobla de Claramunt i cap el Turó d’en Marenet a on em trobat bastants trams completament glaçats. Del Turó em anat baixant cap a Can Orpí, Can Mata i al Badorc, aquí i avia un control de l’organització amb qui em comentat que la ruta era massa llarga i que era ja molt tard, les 10 de la nit.
Seguint el Roadbook em anat tirant fins Els Cortals, eren ja les 10:30 i encara faltava un bon tros i amb brúixola, hem decidit agafar la carretera i anar directament al restaurant, això si, prèvia notificació a l’organització.
Un cop al restaurant hem vist que l’organització havia decidit suspendre tot el tram amb brúixola ja que ja era massa tard.
El sopar força be, erem mes de seixanta, això si, una mica tard, entre una cosa i l’altre ja eren les 11:30 quant em segut a taula.
Aquest cop no tinc cap imatge de la sortida, entre que era una nocturna i que el meu amic Joan no a pogut venir m’he quedat a les fosques.

Etiquetes de comentaris: ,