18 de desembre 2005

Cargolada 2005

Aqui teniu la cronica de la ruta que varem fer el dia 4 de Desembre d'enguany.

Com sempre a estat un bon dia de ruta, una mica de fred acompanyat d’un bon solet. La sortida, a les 7:30, a estat força puntual.
De Masquefa em seguit direcció al Maset i Can Canals passant per la Santa Creu de Creixa per arribar a Sant Jaume de Sesoliveres.
D’aquí i anant per les vinyes de la Guitza em fet cap al Castell de Cabrera per fer la trialera de rocs i pedres que ens porta a La Torre de Claramunt a on em trobat el primer entrebanc.
Un tram del recorregut estava llaurat i a calgut buscar un camí alternatiu. Subsanat el imprevist em arribat a la ermita de la Mare de Deu de Collbàs on em parat a esmorzar i fer concentració de participants.
Ja amb forses renovades seguim direcció a Santa Margarita de Montbui passant per un bassal que afrontem amb “curtes”, gas a fons, “l’eslinga” a punt i el culet ben apretat ja que si ens quedem al mig l’enfangada serà de “llibre”.
Em més o menys dificultat tots aconseguim passar quedant els cotxes plens de fang i amb una mica de pudor.
Seguim cap a la Tossa, Sant Genis, el Pla de Rubió i Copons, tram en que podem disfrutar de les vistes dels Aeorogeneradors de la Serra de Rubió i de part de la comarca de l’Anoia.
Seguim cap a Sant Martí de Sesgueioles i Pujalt per entrar ja a la Segarra. Son ja la una del migdia i a prop de el Portell parem a estirar una mica les cames i fer un vermutet amb cloïsses i patates.
Ara ja tot es planer i amb pistes amples i ràpides, ja estem a la Segarra amb els seus camps de sembrat esplèndidament verds.
Seguim cap El Llor, Hostafrancs i el Clot de Palou, aqui uns segueixen cap a la Figuerosa i Vilagrassa i d’altres cap a Santa Maria de Montmagastrell, la Guardia i Boldú, lloc a on esta el restaurant Xopluc i on ens retrobem tots.
Una esplèndida amanida, cargols, vedella amb bolets, un cafetó, tertulia i cap a casa.

Etiquetes de comentaris: , , ,