16 de desembre 2005

Botifarrada 2005

Ruta realitzada el 25 de setembre del 2005

Ha estat una bona matinal, una mica sec i molta pols. La sortida, a les 10, a estat força tard ja que l’hora prevista eren les 9, sort que amb previsió ja havíem esmorzat.
Desprès de recollir el RoadBook i abonar l’import pertinent sortim de Sant Martí Sarroca per carretera direcció a Pontons, un cop passat Torrelles de Foix seguim una pista a la dreta que ens porta fins a la Fita dels Tres Batlles i d’aquí cap a Aiguaviva.
Un altre cop a l’asfalt ens arribem a el Pla de Manlleu per seguir per pista fins el Mas del Coll d’Olivera ja a la comarca del Alt Camp.
De moment anem seguint el Roadbook amb força precisió, les pistes no tenen cap complicació i el paisatge tot i esta el cel tapat es força agradable.
Passat Can Ferrer de la Cogullada seguim per pista cap a l’Albà i Les Pobles per baixar cap a Santes Creus i el Pont d’Armentera. Desprès d’una mica d’asfalt seguim camí fins a Vallespinosa a on fem un tomb per la Serra de Comaverd i cap a Querol a on dinem.
Una bona amanida, xai, botifarres, arengades, crema Catalana i cap a casa.
Al final han estat 94 quilometres de ruta.