26 de març 2006

Ruta Alta Anoia completada

Avui em anat en Joan i jo acabar la ruta, em fet el tram de Copons fins a Sant Martí de Sesgueioles. El paisatge segueix sent de camps de sembrat però amb una mica més de bosc.
De Copons em anat cap a Veciana per baixar cap a Santa Maria del Camí, Argençola i Rocamora, pujant desprès cap a Carbasí i la Panadella a on em parat a esmorzar.
Ja satisfets em tirat cap a Montmaneu on no em pogut seguir el camí marcat perquè està tallat per l’autovia. Ens a calgut fer un tom per la Tallada per tornar a trobar el track original. Seguim cap a Montfalco Gros a on ens torna a fallar el track, el camí a desaparegut sota la vegetació. Drecera i cap a Vilamajor per seguir cap a l’Astor. D’aquí i ja per pista planera cap al final de la ruta, Sant Martí de Sesgueioles.
Aquest tram de 67 quilometres tot i no tenir cap complicació es una mica mes “durillo”.
Ja esta la ruta completa i comprovada, total 132 quilometres per l’Alta Anoia.

Etiquetes de comentaris: ,